søndag den 20. december 2015

Glædelig Jul og Godt Nytår


"Livet er det der sker mens du har travlt mens du har travlt med at lægge andre planer" Dette citat af John Lennon beskriver på en enkelt linje hvordan mit år er forløbet.

Jeg havde store planer om at få gjort noget mere ved fiskeriet, og i det hele taget bruge noget mere tid på det jeg godt kan lide at beskæftige mig med, men så meldte livet sig, med sygdom og dødsfald i den nærmeste familie og med hvad deraf følger.

2015 udviklede sig således i den stik modsatte retning af det forventede, og lysten til at fiske har været stærkt begrænset. I stedet har jeg brugt noget af den sparsomme fritid på lidt frivilligt arbejde i KSF, som har givet mig nogle gode og positive oplevelser i godt selskab med ligesindede, og så er det jo en investering i fremtiden - forhåbentlig.

Nu vil jeg være mere påpasselig med at lægge planer for det kommende år, men bare nøjes med at håbe det kan lade sig gøre at komme lidt mere ud.

Glædelig Jul og Godt Nytår

Vi ses derude

1 kommentar:

  1. Hej Ole! :O)

    Ja, livet er sgu ofte en løjerlig størrelse. Og det er bestemt ikke altid, at de planer man har for en kommende tid, får mulighed for at blive udlevet :O/

    Nå, hvor om alting er, så må vi håbe på, året 2016 bliver lidt mere medgørlig i forhold til, at få en smule mere tid til sig selv og de ting man holder af at gøre :O)

    Tak for den tid vi har tilbragt sammen i det nu snart forgangne år. Og lad os håbe, at vi får mulighed for at se lidt mere til hinanden (og nogle blanke havbasser) i det kommende.

    Du og din familie ønskes en Glædelig Jul og et Godt Nytår :O)

    Vi ses - gør vi.

    Mvh Jan Svendsen

    SvarSlet