lørdag den 8. november 2014

Nyt menupunkt


Jeg har gennem de sidste par år modtaget et stigende antal henvendelser på min mail vedrørende adgangen til klintekysten, og disse henvendelser kommer primært fra borgere bosiddende i andre dele af Danmark, som under ferier eller lignende ønsker at prøve kræfter med fiskeriet på Stevns.

Når man ikke kender Stevns, så kan det ofte være vanskeligt at finde ud af, hvor man skal starte, og hvordan man kommer ned på kysten.

Jeg besvarer samtlige mails jeg får, men min tid er også knap, og derfor har jeg nu lagt et menupunkt ind, som beskriver de 5 officielle adgange til kysten på Stevns, fra Bøgeskov i nord, til Lund i syd. Dette er ment som en service til udefra kommende fiskere, som derved får lettere ved at planlægge deres tur hjemmefra.

Menupunktet ligger under Tips og Tricks, og hedder kort og godt PÅ KYSTEN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar