søndag den 2. marts 2014

Behov for en reminder....


Der har desværre i den senere tid været flere tilfælde, hvor folk har kopieret billeder fra Stevnsfisker.dk og brugt disse billeder andre steder på nettet.

Dette er et brud på Lov om Ophavsret

Jeg ser mig derfor nødsaget til, at ridse de få og simple regler op for brugen af Stevnsfisker.dk:


  • Alle rettigheder til såvel billeder som tekst tilhører Stevnsfisker.dk, og må således ikke anvendes uden forudgående tilladelse. Dette er anført på både blog og hovedsiden.
  • Ønsker man at bruge billeder eller tekst, så spørg om tilladelse til dette.
  • Billeder og tekst må ikke anvendes uden tydelig kildeangivelse.
Ovenstående er i al sin gribende enkelthed de regler der gælder, såvel her som på de fleste andre websites, og jeg anmoder venligst om, at disse regler respekteres.

Jeg er ked af, at det skal være nødvendigt at præcisere dette, men der er desværre flere og flere, som ikke enten ikke kan eller vil følge spillereglerne.

Som en hver anden, der lægger en vis form for arbejde i et website, så ønsker jeg at have fuld kontrol over, hvordan mit materiale bliver anvendt, og til hvad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar