torsdag den 15. august 2013

Sommerfangster


Mads Kilde har sendt mig en lille "update" på sit fiskeri i sommerperioden:

Hej Ole,

Lige en tilbagemelding som lovet efter en uges fiskeri i noget af min
sommerferie.

Som følge af den seneste tids varmebølge, koncentrerede jeg mit fiskeri omkring de helt tidlige morgentimer,
da det er der, hvor vandtemperaturen på denne årstid er laveste, hvilket
i min optik er ensbetydende med størst chance for fisk.
Det blev desværre det ikke til nogen store fisk selv om jeg så et par rigtig gode fisk springe helt fri af vandet et par gange.
Dog fangede jeg på mine få ture alligevel 4 stk. mellem 43- 46 cm , en del
undermålere samt to makreller. 
Så lidt skete der alligevel i sommervarmen.

Ser frem til efteråret.

----

Tak for beretningen, Mads.

Ja, vi er nok efterhånden nogle stykker, der ser frem til efterårets fiskeri, der for mit vedkommende gerne starter lige omkring den 1. september, hvor fiskene her i området så småt begynder at trække mod åerne. Det skal nok blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar