søndag den 29. juli 2012

Nat/morgentur


Efter et par dage i det jyske, med famillien skulle der lidt luft til.
Valgte at prøve morgen fiskeriet, og startede med at fiske kl 3.

3. kast var der fisk, ca 1.5 kg, men den blev genudsat.
10 min senere er der fast fisk igen, denne gang lidt større.
2,4 kg, den på billedet. På vej i vandet igen, men når kun ud til lidt over anklerne
før der er fast fisk igen..... Skyder den til 2.5kg, som også bliver genudsat. 
Så går der ca 40 min, så er der fisk igen. Og den vil jeg skyde til ca 2.8 kg endnu en blank fisk.
Men den bliver også genudsat, og for at slutte det hele af fik jeg en fisk mere på 40cm, som også bliver genudsat.
5 fisk på lige lidt under 2 timers fiskeri, det klager jeg ikke over.
Yder mere kan jeg ikke huske at, jeg nogen sinde har haft så mange kontakter som jeg havde denne morgen. Tog alle fisk på egen wobler i sort.
2 af fiskene var hanfisk, med begyndende farve.

Fantastisk morgen :)

1 kommentar:

  1. Det kører for dig, Martin.
    Måske skulle man alligevel have investeret noget af sin dyrebare nattesøvn i lidt fiskeri.
    Nå, men jeg skulle jo lave nogle woblere i stedet, så fiskeriet må vente lidt.

    SvarSlet