onsdag den 18. juli 2012

Endnu en god aften/nattur

Min makker Jan og jeg tog en tur på kysten i går aftes. Vi startede med at fiske klokken 2200, og blev ved til klokken 0230. Vi lagde "hårdt" ud begge to, med hver en fisk, der dog ikke var meget større end wobleren, nå men, så var vi jo igang - så skete der dog ikke meget de næste par timer, men så kom der gang i fiskene. Jan fik 2 og jeg fik 3, og vi mistede et par stykker - den eneste der kom med hjem fangede jeg, og det er den på billedet - den vejede 3,150 kg og var 64 cm lang, igen faldt fisken for min hjemmelavede gennemløbswobler JL1, det gjorde iøvrigt alle fiskene, da Jan også har fået "øje" på woblerens evner. Det er værd at nævne, at enkelte fisk allerede er gået i "elskovshumør". Jeg fangede nemlig en ca 2 kilos som kom retur igen, idet den allerede var gylden, og havde begyndende kæbekrog - Jan sluttede af med en fisk der kæmpede bravt, og under fighten mente han at nu toppede ham min på 3 kilo, men det viste sig at det var en 1,5 kilos kroget i den ene brystfinne, jo det var en god og spændende aften.

Mvh Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar