torsdag den 15. december 2011

Opdatering af Stevnsfisker.dk

Egentlig burde der herover være indsat et billede af en stor flot og blank overspringer, men det har ikke ligefrem været fiskevejr på det seneste, og jeg har iøvrigt heller ikke haft tid - desværre. Så i stedet har jeg indsat et stemningsbillede fra en tidlig efterårsmorgen i min "forhave".

Jeg har lavet en større opdatering af Stevnsfisker.dk, nemlig under Tips & Tricks, hvor interesserede kan læse lidt om renovering af en spinnestang, idet jeg har lavet en form for "how to do it", forhåbentlig til glæde for de der måtte have den interesse.


Om en god uge er det jul, og da vi heldigvis ikke har haft frost og sne af betydning endnu, så er der et håb om, at man kunne komme på kysten mellem jul og nytår og nappe en blank vinterfisk. Hvis det lykkedes hører I nok om det;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar