mandag den 24. januar 2011

Stinger Siwash update


Så fik jeg en pakke Owner Stinger Siwash Open Eye i en mere passende størrelse, nemlig str. 1 i stedet for str. 1/0, som lige er det største til de mest anvendte kystblink og gennemløbere. Det er stadig en krog med et stort kroggab, og sådan foretrækker jeg det også for det giver efter min opfattelse en bedre krogning. Det gør ikke noget, at kroggabet er lidt bredere end selve agnen.
En pakke med 8 stk. koster 65 kr., hvilket må siges at være en ok pris for en kvalitetskrog, og det er i hvert fald ikke på krogene man skal spare sine penge.

6 kommentarer:

  1. Hej Ole
    Var forbi Sports dres idag (25/1) og de har ikke fået krogen endnu,men mon ikke de for det ;)

    SvarSlet
  2. Hej Bertelsen

    Som jeg skrev i det sidste blog-indlæg omhandlende samme krog - så jo, Sport Dres skulle få den nye Owner Siwash i nærmeste fremtid.

    /Svendsen

    SvarSlet
  3. Hej Ole og andre
    Spændende krog! Jeg har dog et par spm.
    1)Jeg synes krogskaftet er langt – har det nogen betydning? Måske dybere krogning?
    2)Klemmer man det åbne krogøje ind? Eller kan en springring ikke hoppe ud?
    Jeg leder efter en anden krog end min nuværende favorit, TMC 600 SP.
    Mvh Martin

    SvarSlet
  4. Hej Martin

    Krogskaftet er måske en anelse længere end det generelt er på Owners kroge, men det har umiddelbart ingen praktisk betydning. Men det finder vi ud af når vi har prøvet krogen i den kommende tid.

    Man klemmer det åbne krogøje ind med en tang før brug.

    /Ole

    SvarSlet
  5. Martin Broch-Lips28. januar 2011 kl. 14.32

    Hej Ole

    Tak for svaret. Jeg vil prøve at få fat i krogen når den kommer i butikkerne her på Jylland.

    Mvh
    Martin

    SvarSlet
  6. Hej Ole og andre
    Så skulle der være kroge i sports dres til den nette sum af 69.75 kr pr pakke og de har dem i str 1 og 1/o

    SvarSlet