fredag den 13. august 2010

Stevnsfisker.dk forsøger sig igen med en blog


Jeg har i Stevnsfisker.dk´s tidlige dage forsøgt mig med en blog, men jeg var ikke helt tilfreds med layoutet, og derfor droppede jeg den hurtigt igen, mest grundet manglende tid.


Siden jeg etablerede Stevnsfisker.dk har jeg modtaget mange henvendelser pr. mail, primært om fremstilling af endegrej. Det er selvfølgelig glædeligt, at det med etableringen af Stevnsfisker.dk er lykkedes at indspirere andre til, at gå i gang med at fremstille eget grej, hvilket var hovedformålet med siden.


Jeg vil, i den udstrækning tiden tillader det, dele ud af mine erfaringer her på bloggen, og jeg modtager gerne kommentarer hertil.
Hvis du ønsker at dele din viden eller eventuelt fremvise en fangst, så send mig en mail

Ingen kommentarer:

Send en kommentar